2011. január 26., szerda

Az utazó


színes, magyarul beszélő, amerikai-francia thriller, 103 perc, 2010 (12)
Dolby Digital

rendező: Florian Henckel von Donnersmarck
forgatókönyvíró: Julian Fellowes, Christopher McQuarrie, Jeffrey Nachmanoff, William Wheeler
operatőr: John Seale
producer: Gary Barber, Roger Birnbaum, Jonathan Glickman, Tim Headington, Graham King
vágó: Joe Hutshing, Patricia Rommel


szereplő(k):
Angelina Jolie (Elise Clifton-Ward)
Johnny Depp (Frank Tupelo)
Paul Bettany (John Acheson)
Steven Berkoff (Reginald Shaw)
Timothy Dalton (Jones)
Christian De Sica (Colonnello Lombardi)
Alessio Boni (Sergente Cerato)
Daniele Pecci (Tenente Narduzzi)
Rufus Sewell

Velence az álmok és a tenger városa. Frank (Johnny Depp) Amerikából érkezett olaszországi körútra, de nem érdeklik a látnivalók. Egy szerelmi csalódást szeretne kiheverni, és úgy látszik, ez sikerülni is fog neki: megismerkedik egy gyönyörű, különleges nővel Elise-vel (Angelina Jolie), akivel a véletlen szerencse hozza össze. A nő azonban nem az akinek mondja magát. A férfinak is megvannak a maga titkai. A páros egyik kalandból keveredik a másikba, és sosem biztosak benne, ki üldöz kit.

Véleményem:

Én a Port.hu-ról tájékozódom,és ott kapott hideget,meleget! De az én véleményem,hogy nekem igazán tetszett!! Talán kicsit kiszámítható volt,én rájöttem a fordulatra még mielőtt kiderült,de szerintem izgalmas, fordulatos,és lehet ,csak túl sok filmet láttam már!! :)
Tényleg ajánlom,akik szeretik az akciókban gazdag,kevés romantikával fűszerezett filmeket!
Szerintem nagyon illik ez a szerep Angelina Joliera!! És szerintem jó párost alkotnak Johnny Deppel

10/8

0 megjegyzés: