2011. január 25., kedd

4400


Hogy legyen egy Sorozat ajánlás is ma!!!!

Online nézhető:
(megavideo-s link,ezért 72 perces időkorlát van ) 


Véleményem:

A legutolsó amit láttam,nagyon féltem tőle,hogy nem fog tetszeni,mindig átfutottam rajta! De most misztikusra vágytam,és megkaptam!! Aki szereti ezen műfajt azoknak szívesen ajánlom!! Sok sorozat hasonló elven működik! Minden rész külön kis történetet is elmesél,jelen esetben,hogy milyen képességgel tértek vissza a 4400-ok,de szépen görgeti a sorozat eseményeit is előre,mely izgalmas,fordulatos,és kiszámíthatatlan! Még több évadot is elbírt volna szerintem a történet,de a 4. évad teljesen befejezett! Így aki attól félne,hogy nincs vége,értelmetlen végig izgulni,ne féljen tőle,mert teljesen érthető a sorozat,és a szálakat sikerült elvarrni! De mivel 4400 képességről van szó(vagy még többről),így a folytatás is simán bele fért volna! Én sajnálom,hogy vége!


5/4.5

cím: 4400

műfaj: Misztikus/Dráma/akció

A sorozat 4 évadból áll,szinkronizált változatban is!

Rövid leírás:

1946-tól kezdve különböző időpontokban, a világ különböző tájain 4400 embert egy rejtélyes fehér fény magával ragad. 2004-ben aztán Seattle mellett, ugyanolyan rejtélyesen, ezek az emberek egy fénygömb kíséretében megjelennek. Nem öregedtek és nem változtak semmit, illetve semmire sem emlékeznek. Néhányuknál különleges képességek jelentkeznek, amelyek lehetnek hasznosak, semlegesek vagy kárt okozók is.
Tom Baldwin az NTAC különleges ügynöke, és társa a tudós Diana Skouris ezeknek az embereknek a megfigyelésére és azon ügyek megoldására specializálódtak, melyekben 4400-asok érintettek. Mindkettőjüknek személyes kapcsolatuk is van, mivel közülük való Tom unokaöccse, Shawn, és Diana fogadott lánya, Maia, aki mellesleg az első eltűnt személy és mindkettőjüknek képessége van. Miközben a két ügynök a különleges esetek után nyomoz, a nagymenő szállodatulajdonos, Jordan Collier, létrehoz egy központot a magukfajtának. Mivel a központban - persze pénz ellenében - különleges képességeket ígérnek minden embernek, sok ellentét támad majd a nemzetvédelmesek és Collier között... ahol Tom és Diana két tűz közé kerülnek és sok esetben választaniuk kell: a törvény vagy a szeretteik.
Mindemellett tovább fokozza az bonyodalmakat Lily Moore felbukkanása, aki várandós és amikor eltűnt még nem volt az - tehát a gyermek az eltűnése alatt fogant, azon a rejtélyes helyen, ahová elvitték őket...




 


Magyar nyelvű trailert nem találtam,de én szinkronnal néztem,így fellelhető azon formában is!! :)


0 megjegyzés: