2011. május 14., szombat

Vámpírnaplók 2.évad 22. évadzáró rész


2011 Május 12. leadott,évadzáró rész


Rövid tartalom:

Cselekmény leírást tartalmaz!!

Damon-t megharapta egy Vérfarkas. A vírus terjed a szervezetében,egyre betegebb,lassan haldoklik. Láz és hallucinációk gyötrik. Úgy dönt véget vet életének,mielőtt a vírus öli meg.
Stephan megakadályozza,hogy ön kezével vessen véget életének,bezárja,és megpróbálja kideríteni van e ellenszer.
A boszorkányoktól kér segítséget,akik nem hajlandóak segíteni,viszont egy nevet suttognak, Klaus.
Közben Damon kiszabadul,és lázasan,hallucinációkkal, járja a várost. Jeremy indul a keresésére. Közben Damont mások is keresik,a Sheriff az életére tőr......
Stephan megtalálja Klaust,és a segítségét kéri,hogy megmenthesse a testvére életét,Klaus tudja mi az ellenszer,és csak alku árán hajlandó ezt átadni Stephannak.
Elena megtalálja Damont,és a hallucinációkban,összekeveri Katherinával,de Elena nem hagyja magára,és végig mellete marad.
Damon szerelmet vall Elenának,és Elena is bevallja mit is érez iránta.
Majd a végső, évadzáró jelenetben, több érdekes dolog is történik......

Vélemény:

Több véleményt is olvastam,az egész sorozatról,így én is szeretném leírni az én véleményemet.
Mikor bele kezdtem,akkor sokak unszolására tettem,és nem vártam tőle sokat,hiszen könyvben kezdtem először olvasni,és nem igazán ragadott magával. De mivel szeretem a hasonló témájú történeteket,így még is rászántam magam,és ahogyan teltek a részek,megszerettem. Bár voltak fenn tartásaim,és sokáig nem tudtam ki mellé is álljak,szeressem vagy sem ezt a sorozatot?! De egyre jobban beindultak az események,és nem volt nálam megállás.

1. évadról. Az első évad utolsó részeiben,nagyon felpörögtek az események,és nagyon jó volt a befejező rész is, Katherinával!!! Egyértelmű volt,hogy rögtön kezdenem kell a 2. évadot.

2. évad: Nagyon sok új dolog jött a képbe,amire már kaptunk utalást az előző részekben. A Vérfarkasok,az átváltozások kidolgozása,a Vámpír- boszorkák- vérfarkasok kapcsolata. Volt sok sok átváltozás,voltak veszteségek és egyre jobban kialakult ki milyen,kit szeressünk,gyűlöljünk, mit tennénk Elena helyében stb.
De amit én éreztem,most a 2.évad végén,hogy szerintem sokkal több esemény volt,sokkal többet izgulhattunk ebben az évadban mint az elsőben,és ez így van jól. Persze arra építkezve,hogy milyen utalásokat is kaptunk az első évadban. Viszont,amit még érdemes megjegyezni,hogy annyi sok információhoz jutottunk az utolsó kb. 5 részben,egy részen belül,hogy kellett egy kis idő hogy rendeződjenek bennem az események.
Ez kicsit zavaró volt,hogy ilyen sok mindent sűrítettek bele (egy részbe),ezért talán néha kidolgozatlannak tűntek az események,személyek stb. Bár így mindenképp izgalommal teli volt a befejezés.....

Az évadzárásról: Bennem maradtak megválaszolatlan kérdések,Stephan sorsa/áldozata.
Jeremyvel mi is történik most?! Miért élte túl Klaus,mikor erre épült az egész évad,hogy Klaust szerették volna kiiktatni,bár biztosan sok ötletet adott a folytatáshoz egy hibrid létezése......
Damon és Elena kapcsolata..... bár reméltem,és így akartam,de mégis ott van Stephan!
Szóval rengeteg kérdés nyitva maradt,és ez gonoszság!!!! :) Hol van még szeptember??

A szereplőkről:
Aki nekem kedvenc,az Alaric :)
Stephan túlságosan jó fiú,valahogy túl szomorú,túl egyszerű,igaz most kapunk majd valami mást is Stephanból :)
Damon,az örök rossz fiú,de én őt megszerettem,a lelke mélyén lakozó ember miatt...
Elena/Katherina: Katherinát illik nem szeretni,a számító vámpír énje miatt. Elena pedig szintén az örök jó kislány,akibe mindenki szerelmes....hát nem tudom,szerintem annyira azért nem jó nő...
Jennát és Jeremy-t szerettem,ők valahogy hétköznapibb jellemmel rendelkeztek.
Bonnie: Érdekes,ő iránta nem tudom mit is érezzek. Semleges,vergődöm ide-oda.
Caroline: Nekem ő szintén nagy kedvenc,a cserfes kis vámpír lány :)
Tyler és Matt: Róluk szintén nem tudom mit gondoljak. Olykor szerettem őket,máskor nem.

Én megszerettem az egész sorozatot,és hiány érzetem lesz. A folytatásig még nagyon sok idő van! :(
Viszont nem bántam meg,hogy elkezdtem,és a vámpír,vérfarkas és hasonló lények kedvelőinek,csak ajánlani tudom!! Izgalmas,fordulatos,sok-sok eseménnyel,egy kis/nagy szerelmi bonyodalommal. Tudom-tudom,lerágott csont lehet,de nem az.
Sok izgalmas percet kaptam,és Vámpírnaplók rajongó lettem. :)


Írjatok,nektek,hogy tetszett az évad?! Beszéljük ki a kérdéseket,és az érzéseket!!!!

0 megjegyzés: