2011. április 14., csütörtök

Vámpírnaplók 2.évad 17.rész



Online nézhető az egész 2.évad,és ha jól láttam aktuálisan frissítik is a linkeket!

Úgy döntöttem,mivel ezt minden héten nézem,így írok róla egy pár sort:


Nagyon hosszú szünet volt,alig tudtam kivárni hogy folytatódjon a történet!
Minden egyes héten újabb és újabb fordulat van a történetben. Nem szeretnék részleteket írni,mert akkor teljesen elrontanám az élményt,a meglepődés érzését stb. De másképp ezt nem lehet,aki nem szeretne megtudni információkat erről a részről,az ne olvassa tovább!!!

Rövid tartalom s02e17

Cselekmény leírást tartalmazhat!!!!!

Vannak szereplők akikről újra másképp kezdtem vélekedni,mert van akiben kicsit csalódtam,
pl. Matt,de meg is értem,hiszen fél,mert megtudta a nagy titkot Carolineról.
Isobel,ő egy kicsit magának való,bárkin átgázolna,de végül is szereti a lányát Elenát,és ő az egyik nagy fordulat ebben a részben.
Isobel, megjelenésével nagy galibát okoz Alaric és Jenna között,de nem mondják el a titkot Jennának.
Katherina megtalálja a holdkövet,de mivel elárulják őt ezért,csapdába kerül.
Salvatore fiúk készülnek a nagy összecsapásra Klaussal,így a boszorkányok lelkeit kell megtalálniuk,hogy Bonnie megfelelő energiához jusson,de ez nem veszélytelen vállalkozás.
És a rész végén van a legnagyobb meglepetés,hogy ki is Klaus.......

0 megjegyzés: