2011. február 19., szombat

Wanted

színes, magyarul beszélő, amerikai akciófilm, 118 perc, 2008 (16)
SDDS

 

Online nézhető 

(megavideós link,ezért 72 perces időkorlát van!)

rendező: Timur Bekmambetov
író: Mark Millar
forgatókönyvíró: Michael Brandt, Dean Georgaris, Derek Haas, Chris Morgan
operatőr: Mitchell Amundsen
zene: Danny Elfman
producer: Jim Lemley, Jason Netter, Marc E. Platt, Iain Smith
vágó: Dallas Puett, David Brenner

 

szereplő(k): 
 
Angelina Jolie (Fox)
James McAvoy (Wesley Gibson)
Morgan Freeman (Sloan)
Thomas Kretschmann (Cross)
Chris Pratt (Barry)
Terence Stamp (Pekwar)
Common (The Gunsmith)
Kristen Hager (Cathy)
Konstantin Khabensky



Rövid tartalom:

A 25 éves Wes volt a legszürkébb irodai rabszolga, akit a hátán hordott a föld. A főnöke óránként megalázta, a barátnője rendszeresen semmibe vette, az élete szűnni nem akaró nyűgként vánszorgott előre. Mindenki biztos volt abban, hogy ez a hasznavehetetlen alak semmire sem viszi. Wesnek nem maradt más, mint hogy valahogyan eltöltse sivár napjait, és belehaljon a lassú gürcölésbe. Ám ekkor találkozott egy Fox nevű nővel. Miután Wes apját meggyilkolják, a halálosan szexi Fox beszervezi a fiút a Testvériségbe, egy titkos társaságba, amely arra képezi ki West, hogy megbosszulja apja halálát a benne szunnyadó képességek feltárásával. Miközben a nő megtanítja neki, hogyan tegyen szert villámgyors reflexekre és bámulatos ügyességre, Wes rájön, hogy a csapat egy ősi törvény szerint él: végre kell hajtaniuk a halálos ítéleteket, amelyeket maga a sors ad. Ördöngösen briliáns tanítói - köztük a rejtélyes vezető, Sloan - segítségével Wes élvezni kezdi azt az erőt, amelyre mindig is vágyott. Ám lassacskán ráébred, hogy veszedelmes társai mögött más is rejtőzik, mint amit mutatnak. Ahogy a hősiesség és a bosszú között ingadozik, Wes megtanulja azt, amit soha senki más meg nem taníthat neki: hogy csak ő egyedül irányítja a sorsát.


Vélemény:

Amikor keresgéltem a témában,nagyon sok hozzászólást találtam,és érdekes dolgokkal találkoztam!
De először is a filmről!
Nagyon régóta tologattam,pedig a férjemnek nagyon tetszett mikor látta,így ő mindig nagyon ajánlgatta mikor az került szóba mit is nézzünk! Végre pár hónapja rá szántam magam,és megnéztem!
Végülis nagyon dinamikus,izgalmas,eseménydús,akció filmnek bizonyult!
Bár ahogy kezdődött,ááááá,na engem ez nem érdekel érzés,de talán 10 percel később kezdett érdekes fordulatot venni a film!
Nagyon sok mátrixhoz hasonló elem van benne,és sok szinte képtelen dolgok,de én épp ezért szerettem mert ezzel tették az egész történetet érdekessé!
Épp ezek a dolgok nem tetszettek azoknak akik véleményt alkottak a filmről! Képtelenség,hogy  kanyarodva lőjön valaki,vagy hogy ilyen adrenalin löketett pozitívan hasznosítson ,és ne haljon bele,pl. nem kap szívinfarktust! Hát igen,lehet,hogy képtelenség,de mennyi hasonló film van,mely képtelen dolgokra alapul,pl. az említett Mátrix vagy bármi mást is említhetnék! És biztosan erről is van másmilyen vélemény is!
A lényeg engem egyáltalán nem zavartak ezek a látvány elemek,sőt.....

 5/5

Gondolkodtam nem adok maximum pontszámot,mert az eleje nagyon siralmasan indul,de végül másképp döntöttem! Megbocsájtható ez a kis unalom az elején,és nem is tudom,hogyan tudnám a szürke,unalmas kisembert leírni,ha ez a rész nem lenne!




 Nem találtam magyar előzetest,de a látványra,és az izgalomra talán ez a trailer is ad némi rálátást!

0 megjegyzés: