2011. február 19., szombat

Perzsia Hercege-Az idő homokja

színes, magyarul beszélő, amerikai fantasztikus kalandfilm, 116 perc, 2009 (12)
DTS



 

  Online nézhető

(megavideo-s link,ezért 72 perces időkorlát van)

rendező: Mike Newell
forgatókönyvíró: Carlo Bernard, Jordan Mechner, Doug Miro, Boaz Yakin
operatőr: John Seale
producer: Jerry Bruckheimer
executive producer: Jordan Mechner
vágó: Mick Audsley

szereplő(k): 

 
Jake Gyllenhaal (Dastan herceg)
Gemma Arterton (Tamina)
Ben Kingsley (Nizam)
Alfred Molina (Sheik Amar)
Reece Ritchie (Bis)
Toby Kebbell (Garsiv)
Richard Coyle (Tus)
Steve Toussaint (Seso)


Rövid leírás:

A portyázó herceg összefog egy titokzatos hercegnővel, hogy együtt szálljanak szembe a sötét erőkkel. A cél nem más, mint az ősi tőr megszerzése, mely képes visszafordítani az időt, birtoklóját felruházva világhatalommal.


Vélemény:

Nagyon rövid leírást találtam róla,így megpróbálok kicsit több dolgot írni ,bár nem lesz könnyű! Nagyon rossz minőségben láttam,és már talán 1 évvel ezelőtt!
A film egy játék adaptáció ként készült! Én nem ismerem a játékot,így nincs mihez hasonlítanom,lehet ez jó is,mert így számomra nagyon élvezetes volt a film!
Ami furcsa volt az a szerep osztás! Tudni kell,hogy én Jack Gyllenhallt,utoljára a Túl a Barátságon című,nem mindennapi moziban láttam,így nehéz volt elképzelnem őt egy ilyen hős szerepben! 
De egyáltalán nem volt probléma,sőt,szerintem igazán jól teljesített,és alkatilag is sikerült a szerephez méltó külsőt alakítania!
A történet a tör körül forog,és természetesen a lány körül!
Látványban talán a Múmia jutott először eszembe! Akinek az tetszett,azoknak ez a film is tetszeni fog!
Hasonló a kaland,fantasy világ is,és a helyszín is!
Az én értékelésem:


5/4


 

Képek a filmből:

0 megjegyzés: