2012. február 20., hétfő

Kerstin Gier: Rubinvörös

Kerstin Gier: Rubinvörös



Fülszöveg: 

Mitévők legyünk, ha egyszerre a múltban találjuk magunkat, és csak annyit tudunk, hogy az üküküküküknagyapánk lovát Kövér Anninak hívták? Úgy van: megőrizzük a hidegvérünket. Legalábbis ezt próbálja tenni Gwendolyn, amikor kiderül: nem elég, hogy ő örökölte a családban az időutazásért felelős gént, de ráadásul az a feladat is neki jutott, hogy rendbe szedje a múltat. És mindennek a tetejébe épp ezt az arrogáns Gideont kapja útitársul! Az össze nem illő páros kénytelen-kelletlen beleveti magát a nem éppen hétköznapi kalandokba. Gwendolyn hamarosan megtapasztalja, hogy az ellentétek alighanem tényleg vonzzák egymást, és ez régen sem volt másképp. És, hogy már a múltban sem úgy mennek a dolgok, mint egykoron…


Vélemény:

 Szintén sokat dicsért,ifjúsági regényről van szó. Tetszik a témája, az időutazás,nagyon érdekesnek találtam. 
Bár az ifjúsági könyvektől kicsit mindig tartok,mert nem igazán tartozom a cél közönség közé. De nem csalódtam és megérdemelte a könyv a sok sok pozitív kritikát és magasztalást.
Nagyon kellemes,könnyed olvasmány volt. Szórakoztató,kedves,izgalmas,olvastatta magát,köszönhető ez az írónő stílusának...
A szereplők is szerethetőek és ifjúsági regény kategóriában az egyik legjobb amit eddig olvastam.
A téma választással sem sikerült mellé lőni mert a megvalósítás is annyira egyszerű és mégis érdekes,egyáltalán nincs túl bonyolítva. 

Örülök,hogy megismertem ezt a történetet és kíváncsi vagyok a folytatásra is.
Sajnáltam, hogy olyan gyorsan véget ért ez a könyv,szívesen olvastam volna még! De a napokban sikerült megkaparintanom a folytatást,így hamarosan belevághatok időutazóink újabb történetébe…

Összesítés:

Borító: 5/5
Karakterek: 5/5
Történet: 5/5
Olvashatóság: 5/5
 

0 megjegyzés: