2012. február 20., hétfő

Benina: A boszorka fénye (Bíborhajú 1.)

Benina: A boszorka fénye (Bíborhajú 1.)





Fülszöveg:

Claire White nem mindennapi tinédzser. Claire White boszorka, méghozzá a tiszta vérű Utolsók egyike, akikből már alig néhány él a világon, ugyanis a boszorkányüldözők parancsára kegyetlen lények, a zsoldosok sorra végeznek velük.
A tizennyolc éves Claire, akinek a szülei kiskorában meghaltak, nehezen fogadja el másságát. Egyszerű, átlagos fiatal lány szeretne lenni. Gideont, öreg mentorát és jó barátját menekülés közben a szeme láttára öli meg az egyik legkönyörtelenebb zsoldos, és a lány élete ezzel örökre megváltozik.
A mély gyászt, a magányt és a depressziót egy baljóslatú, titokzatos srác felbukkanása töri meg. De miért fontos a félig démon, félig boszorkány Kellan Blacknek, hogy Claire-t ráébressze, mekkora varázserővel bír? És miért akarja megvédeni őt akár az élete árán is? Hogyan kénytelen szembesülni Claire a barátság mélységeivel, a szerelemmel, az árulással, a gyűlölet intenzitásával, az önmagába vetett hittel és saját erejével?
A fenyegetettség folyamatosan ott lebeg a lány feje felett, mint valami ködös árny…
Csak egyvalaki tudja, hogy a legnagyobb veszély egyre közeledik, és a tűz ereje mindent lángra lobbanthat.

Nincs mit tenni: bebizonyosodott, hogy felnőni soha nem tudó örök gyermek maradok. Ezt leginkább benina sorai tették világossá számomra, hisz a Bíborhajú olvasása közben egy csapásra megfeledkeztem arról, hogy lassan jó lenne takarítanom, vagy éppen be kell fizetnem a csekket a postán…
Szóval ez a könyv képes a másodperc töredéke alatt egy örökkön vágyott fantáziavilágba repíteni, oda, ahonnan legszívesebben vissza sem jönnénk. Kiveszőben lévő erények egyetlen sztoriba sűrítve: betyárbecsület, hűség, szerelem, egy szóval „Boszorkányos” romantika, seprűnyél nélkül!
Nos, ha valaki szeretne kiszakadni a valóságból, a Bíborhajúval egy „varázsütésre” megteheti…


Dombovári Vanda (műsorvezető, RTL Klub)

Ma már tudom, az első pillanattól szerencsésnek kellett volna magam érezni, hogy még senki nem olvasta, de A Boszorka Fénye több fejezete már a postafiókomban van.
Pedig voltak olyan pillanatok (inkább napok), mikor azt hittem, hogy vagy erőm, vagy időm nem lesz elolvasni. Most, így hajnali 5 óra felé, mikor már harmadik alkalommal falom újra és újra a fejezeteket, az erőm nem hogy fogyna, hanem inkább a kíváncsiságommal együtt nő. Nagyon várom az új epizódokat, akár köteteket és a válaszokat!
Mert már pirkad és én egyre biztosabb vagyok benne, hogy a Bíborhajú Boszorkáról már álmodtam. beninát pedig biztosan ismerem.


Vámos Erika (műsorvezető-szerkesztő, Tv2)

 Vélemény:

 Sokáig halogattam,hogy bele kezdjek a könyv olvasásába,pedig szinte csak jó kritikát olvastam róla,de még sem éreztem,hogy én ezt szeretném...
Végül egy nap nem tudtam mit olvassak és eszembe jutott ez a könyv. Gondoltam kicsit ismerkedem a magyar fantasy írók világával. A döntésem nem bántam meg!
Tetszett a világ amit Benina alkotott! A karakterek is szerethetőek,és kaptam izgalmat,romantikát, varázslatot,mindent amit szeretek.
Külön örültem annak, hogy magyar írónő könyvét olvasva éreztem azt, hogy igen, ez egy jó könyv!  Szerethető, izgalmas, szívesen olvastam és már tudom,hogy a folytatást is megéri elolvasnom!


A Könyvmolyképzőnek köszönhetően találtam egy hosszabb részletet a könyvből, pdf formátumban,
amit itt találhattok:


Link a részlethez


Összesítés:

Borító: 5/5
Karakterek: 5/5
Izgalom: 5/4,5
Történet: 5/4,5 


0 megjegyzés: