2011. szeptember 19., hétfő

Olvasók Viadala / 1. téma

Olvasók Viadala / 1. téma


Aug. 23- tól – Szept. 22-ig.

Fejtsd ki bővebben, hogy mit tennél, ha Te magad lennél az egyik Kiválasztott Az Éhezők Viadalán. Feláldoznád -e magadat egy szeretted helyett, úgy ahogy Katniss is tette? Véleményed szerint képes lennél helytállni a Viadalon? Ha igen, miért? Ha nem, miért?
Milyen stratégiát követnél, hogy életben tudj maradni, és Te győzhess? Milyen eszközökkel harcolnál? ( Pl: kard, tőr, nyíl stb.) Írd le, hogy szerinted milyen esemény vezetett az egykori 13 körzet és a Kapitólium kialakulásához! (Tulajdonképpen előzménytörténet.)



Úgy döntöttem, én a saját szemszögemből írom az első témával kapcsolatos gondolataimat,hát kezdjük:

Szégyen,hogy egy ilyen világban kell éljünk,ahol gyerekeknek kell szórakoztatni a Kapitóleum lakóit!
Mi vezethetett ide,talán a vezetők félelme,hogy nem tudják kordában tartani és fennhatóságuk alá vonni a körzetekben élőket és ezt az egy utat látták,a megfélemlítést!?!
Nem tudni,de jelenleg így élünk,ebben a világban élünk…
Szerintem a hatalmon lévő emberek,akik a Kapitóleumban vezetőknek nevezik magukat, gonoszak és remélem egyszer lesz erőnk ahhoz,hogy kitörjünk ebből a rabságból ….
De addig is,túl kell élnünk és fejet kell hajtanunk,mert egyedül gyengék vagyunk,de egyszer talán összefoghatunk és legyőzhetjük a hatalmat…
A túlélésért és a családomért bármit megtennék! Ha idén rám esne a választás, abban az esetben még nem tudom hogyan is élném túl, de ha azzal megmenthetném a családomat,akkor mindenképp magamra vállalnám ezt a feladatot.
Hogy mivel is győzhetném meg a bírákat, játékmestereket, hogy engem támogassanak:
Talán az élni akarásommal,az akaraterőmmel,azzal,hogy bármit megtennék azért,hogy túléljek…..
Miben is lennék én jó?? Kihasználnám a termetemet, az erőmet és a tájékozódó képességemet,de amiben biztos vagyok, minden csak szerencse kérdése!!
Nem tudhatom milyen csapdákkal készültek a játékmesterek, hogyan tudok majd érvényesülni az adott terepen,de megpróbálnék minél több technikát megtanulni a túlélésért és talán egyetlen gyengeségem lenne…én nem vagyok gyilkos… Ezért küzdenem kellene önmagammal és társaimmal.
Hogy kötnék e szövetséget,biztosan…mert így könnyebb túl élni,van kire számítani és megbeszélni a stratégiát..
Bár nagyon félnék attól, mi lenne, ha csak ketten maradnánk és kettőnk között kellene eldőlnie a Viadal győzelmének?…erre nem tudok válaszolni.
Vajon lenne e elég erőm ?…..az adott helyzet döntené el!

0 megjegyzés: