2011. május 21., szombat

Neil Gaiman- Farkasok a falban



Neil Gaiman- Farkasok a falban

Rövid leirás:

Lucy biztos benne, hogy farkasok élnek a házuk falában, és ahogy mindenki mondja: ha a farkasok egyszer kijönnek a falból, akkor vége. A családja azonban nem hisz neki… amíg egy nap a farkasok tényleg ki nem jönnek a falból.
De itt még nincs vége. Sőt, Lucy harca a farkasokkal csak most kezdődik. Egy kellemesen ijesztő, furcsa és féktelen történet felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt, Dave McKean különleges rajzaival.

Illusztrálta Dave McKean


Vélemény:

Már a könyv megérkezése előtt láttam egy kis részletet a történetből,nagyon kíváncsivá tett egyedisége miatt,alig vártam,hogy a kezembe foghassam.
Amint megkaptam,neki is estem. A könyv rövidsége miatt hamar a végére is értem.
Nagyon érdekes volt,ilyen formában olvasni.
A könyv illusztrációjára nagy hangsúly van fektetve, maga a történet rövidnek tűnt,talán kissé kidolgozatlannak is,de a rajzok egyedisége teljesen szerethetővé tették számomra a könyvet.
Maga az illusztráció, a küllem,a papír lapok,nagyon tetszenek,még felnőtt ként is sokáig szemlélődöm a rajzokon,elő elő veszem,mert a képek kidolgozása teljesen tükrözik számomra Gaiman történeteit...
A kissé elvont, rémmesék íróját... :)



Az igazsághoz az is hozzátartozik,én még nem olvastam ilyen formátumban könyvet (képregényhez tudnám hasonlítani,vagy inkább képeskönyvhöz),így nincs viszonyítási alapom,de az egyedisége miatt számomra szerethető…
Az ötlet az író kislányától való,és gyermek könyvnek készült. Talán azzá is válhatna,hiszen a történet egyszerűsége egy kis gyermeknek teljesen érthető,de a rajzok kissé rémisztővé teszik,ebben látom én Gaiman stílusát,és így válik a könyv teljessé.
Felnőtt fejjel viszont a történet kidolgozatlannak tűnt,nem tudunk elmerülni az írótól megszokott világban,és én ezt nagyon hiányolom.Talán kicsit többre számítottam,de a könyv maga,rendkívül egyedi,mindenképp érdemes többször átlapozni.


Történet: 5/3
Borító,illusztráció: 5/5
Egyediség: 5/5
Kidolgozottság: 5/3
Összesen: 5/4





Köszönöm a könyvet az Agave Kiadónak ,és Lobonak!. 

Itt pedig bele nézhetsz a könyvbe ha kedved tartja!

0 megjegyzés: