2011. május 29., vasárnap

Nalini Singh: Angyalvér – Angyali vadász 1.



Nalini Singh: Angyalvér – Angyali vadász 1.



Rövid leírás:

A vámpírvadász Elena Deveraux tudja, hogy ő a legjobb a szakmában – abban viszont már egyáltalán nem biztos, ez elég is lesz ahhoz, hogy túlélje legújabb megbízatását. Megbízója, a világot irányító arkangyalok egyike, Raphael fenyegetően vonzó, de az évezredes hatalom kegyetlenné tette. Elena tehát nem hibázhat, ha kedves az élete – még akkor sem, ha lehetetlen feladatot kell megoldania.
Még ha a vadászatot meg is ússza ép bőrrel, lehet, hogy az arkangyal csábító hatalmának nem tud ellenállni. Márpedig ha az angyalok játszani kezdenek, gyakran megtörik halandó játékszereiket…

Vélemény:

Kicsit nehezen hangolódtam rá,de csak pár fejezet kellett…
Talán a megszokott világoktól kicsit eltérő világ miatt, ahol az angyalok a vezető faj,és a vámpírok létezése is nekik köszönhető.
Viszont ami nekem igazán tetszett,a humor. A főhősünk sok szúrós megjegyzéséből adódó poénokat,többször megmosolyogtam,és bejött az írónő stílusa.
A karakterek is nagyon jók,a főszereplőktől a mellékszereplőkig. Nagyon jól leírta,és jellemezte őket a szerző,mindenkit megismertem és még meg is szerettem több szereplőt is.
Elena karaktere,aki vagány, nagy szájú vadász csaj, kifejezetten tetszik,neki köszönhetőek a poénok a történetben. Egyet szeretnék kiragadni,mert ez igazán emlékezetes,bár itt épp nem Elenának köszönhető a csípős megjegyzés:


" Raphael kitárta a szárnyait, hogy Elena a teljes mintázatot meglássa.
– Azt hittem, csak az alsó felén van, de a teljes szárnyamat betölti.
Elena szájtátva állt és nézte. Sebhely volt, az biztos, de a legcsodálatosabb sebhely, amit a lány el tudott képzelni.
– Azt ugye tudod, hogy így még különlegesebb lett a szárnyad? – Még embertelenebbül szép.
Az angyal leeresztette a szárnyait.
– Csak nem azt akarod mondani, hogy a lövést kozmetikai beavatkozásnak szántad?
"

A történetről: izgalmas,fordulatos, kellő erotikával fűszerezve.
Ami kissé taszító volt,a horrorisztikus rész,teljesen elképzeltem…. Nem szeretem a horror és vérengző történeteket,ebben csupán pár jelenet volt ilyen,de elismerem szükséges volt a történet menetében,de taszító volt,mindenképp!
Egyebekben csak pozitívat tudok mondani a könyvről,nekem nagyon tetszett.
Mindenképp ajánlom a műfaj kedvelőinek,melynek folytatása is van,és nem tudom meg tenni,hogy nem ezzel folytatom...

Történet: 5/5
Karakterek: 5/5
Borító: 5/5
Fordulatok,részletesség: 5/5
Összesen: 5/5



1 megjegyzés:

Admin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.