2011. április 11., hétfő

Szellemekkel Suttogó

 

Online nézhető!

1.évad

2.évad

3.évad

4.évad  

5.évad


Szellemekkel suttogó

(Ghost Whisperer)

 

színes, amerikai filmsorozat, 60 perc, 2005 (12)

rendező: John Gray
író: John Gray
forgatókönyvíró: John Gray, David Fallon, Jed Seidel, Emily Fox, John Belluso, Catherine Butterfield, Lois Johnson
zeneszerző: Mark Snow
operatőr: James Chressanthis
vágó: John Duffy, Scott Vickrey



szereplő(k): 
 
Jennifer Love Hewitt (Melinda Gordon)
David Conrad (Jim Clancy)
Aisha Tyler (Andrea Moreno)
David Ramsey (Will)
Anne Archer (Beth Gordon)
Jay Mohr (Rick Payne professzor)


Rövid tartalom:

A fiatal és nagyon csinos Melinda Gordon életének legboldogabb pillanatait különös dolgok zavarják meg. Éppen most ment feleségül nagy szerelméhez, de a közös családi fészek baljóslatú hellyé változik, amikor egy este a vacsora közben az ablakon kirajzolódni látszik valami. Melinda ugyan először rettenetesen megijed, mégis azonnal tudja, hogy ez egy földöntúli jel, s nem más, mint egy szellem kéri a segítségét. Most már csak az a kérdés, hogy vajon a családja közreműködésével sikerül-e megfejteniük az egyre csak ismétlődő túlvilági üzeneteket.

Port.hu értékelés: 8,7/10


Vélemény:


Régóta nyomon követem Melinda történeteit,már az 5. évad a legújabb talán. Misztikus,fordulatos,néha hátborzongató,de mégis kedves..
Általánosságban sikerül Melindának segítenie a földön rekedt,és segítséget kérő szellemeknek.
Néha talán még ijesztő is,mert a dühös szellemek érdekes dolgokra képesek. Hozzá kell tennem én hiszek a szellemekben és a szellem világban,talán ezért is érdekel annyira ez a sorozat. Szeretem,és még mindig tudnak fordulatot írni a történetbe,nem untam rá,pedig már sok-sok részt láttam,láthattunk...
Melindát alakító (Jennifer Love Hewitt)-ot személy szerint én kedvelem,és szerintem illik neki ez a szerep, Jim-et szintén nagyon eltalálták. Aki számomra kicsit idegesítő a segítők személye,de lehet ez direkt van így,mert mind2 segítő,(a professzorok) érdekes csodabogarak.


Történet: 5/5
Karakterek: 5/4
Fordulatosság: 5/4
Összesen: 5/4,5



Képek a filmből:


0 megjegyzés: