2011. január 31., hétfő

Grimm Tetsvérek


színes, magyarul beszélő, angol-cseh-amerikai fantasztikus kalandfilm, 2005 (16)

rendező: Terry Gilliam
forgatókönyvíró: Ehren Kruger
operatőr: Newton Thomas Sigel
jelmeztervező: Gabriella Pescucci, Carlo Poggioli
zene: Dario Marianelli
producer: Daniel Bobker, Charles Roven
látványtervező: Guy Dyas
vágó: Lesley Walker



szereplő(k):

Matt Damon (Wilhelm Grimm)
Heath Ledger (Jacob Grimm)
Monica Bellucci (Tükör Királynő)
Jonathan Pryce (Delatombe)



Rövid tartalom:

Egyszer volt, hol nem volt, élt egyszer két magával ragadó, ám egymással homlokegyenest ellenkező természetű fivér. A cinikus Will és az álmodozó Jacob a napóleoni időkben a német falvakat járja és azt állítják magukról, hogy történeteikkel megszabadítják az embereket mindenféle szörnyűséges lidércnyomástól, ájtatos manóktól és boszorkányoktól. A francia hatóságok azonban rájönnek szemfényvesztő módszerükre és megpróbálják tőrbe csalni őket. Will és Jacob rövidesen olyan világban találják magukat, amely pontos mása az ő fantáziájuk teremtette mesevilágnak.

Vélemény:

Ezt épp tegnap néztem meg! Érdekesen indult,nem igazán tetszett,olyan furcsa volt az egész történet! Nem erre számítottam ,mikor rátaláltam! Igaz nem adtam fel,és végig néztem,és ahogy haladtam a filmmel,egyre izgalmasabb és egyre érthetőbb lett az egész,hogy miről is szól,és végül is hogyan is van párhuzam a meseíró Grimm testvérekkel! Egyszer meg lehet nézni,de igen,végülis másra számítottam,mint amit kaptam!

5/3

 

0 megjegyzés: